Beste/lieve @iedereen 🫣😌

🩷Inmiddels bestaat de stichting alweer bijna 2 jaar.
Ons doel, strijden tegen armoede, eenzaamheid en verbinden, is nog lang niet bereikt… en eerlijk? Dat zullen wij ook nooit kunnen bereiken. Maar alle gezinnen, eenzame mensen onder ons die wij hebben mogen en kunnen helpen, was zijn strijd tot nu toe meer dan waard.

🩷Naast het “probleem” een betaalbare pand zien te vinden om onze “waar” in op te kunnen slaan en om onze activiteiten te kunnen uitvoeren…ervaren wij heel veel ongemakken om boodschappen, levensmiddelen, luiers etc etc op te halen, om vervolgens weer uit te mogen delen.
Veelal kost het ons zelf veel tijd en geld om een paar x heen en weer te rijden ☺️

🩷Nu wij de ANBI status hebben, (fiscaal zeer aantrekkelijk om te doneren) hebben wij een plan bedacht en hoe mooi zou het zijn wanneer de stichting zijn eigen bestelwagen zou hebben, waar wij maar ook onze vrijwilligers in kunnen rijden (participatie) om o.a.

❤️Boodschappen te kunnen halen en brengen
❤️mensen in te vervoeren
(Uiteraard voorin😬)
❤️meubels en kleingoed ophalen
❤️kadoboxen, kerstpakketten brengen
❤️afval naar Reinis brengen etc etc

❤️Kortom wij zoeken sponsors, en echt elke euro is uiteraard welkom, 1 malig, maandelijks, wij zijn je meer dan dankbaar 🙏🏽

🩷En natuurlijk willen wij iets terugdoen als de bus er eenmaal is, graag zelfs…
Maar daar later meer over!

🩷Bedrijven zijn uiteraard ook meer dan welkom om ons te helpen, als wederdienst komt het logo van je bedrijf op onze website maar je logo op onze bus is ook mogelijk.
Nogmaals wij hebben de ANBI STATUS
Delen mag 🩷 ontzettend graag zelfs

Hartjes verspreiden                                                                                                                            Begraafplaats de Ommering

Armoede, eenzaamheid, verlies en angst in welke vorm dan ook,

komt zo ontzettend vaak voor.

Het geeft je verdriet en je raakt veelal verward.

En daarom lieve leden, strooien wij met hartjes.

Het vinden van een hartje zal je verdriet of angst niet weg kunnen nemen.

Maar wij hopen wel op een kleine glimlach.

Wij hopen jou het gevoel te geven dat er aan je gedacht wordt

Vind jij er één ergens in Nissewaard?

Draag de hanger gerust mee, geef 'm weg of leg "ons hart" weer op een mooi plekje,

daar waar iemand de sleutelhanger kan vinden.

Samen voor elkaar.

Ook op en rondom de Begraafplaats de Ommering vind u regelmatig onze Hartjes .

Hiermee hopen wij u  een beetje troost te kunnen bieden bij verdriet en eenzaamheid .