Op Facebook beheren wij onze weggeefhoek Samen voor elkaar Nissewaard e.o  https://www.facebook.com/groups%2F658150298197308

Inmiddels is de weggeefhoek zoveel meer geworden dan alleen maar spullen weggeven

hier zullen wij u laten zien wat wij doen op onze "hoek"

Allereerst vinden wij het belangrijk om u te laten weten dat wij geen "REGELS'' hanteren, echter wel afspraken, zoals wij dat noemen.

Ach het kan maar duidelijk zijn wat wel en niet toegestaan is, alleen niet op een  belerende toon en dat verwachten wij van onze leden ook niet, samen hebben we er een mooie weggeefhoek van gemaakt, met maar zelden ongepast gedrag, ruzies of wat dan ook.

Elke ochtend plaatsen wij een post: "gezelligheid kent geen tijd"  hier kunnen leden elke ochtend, middag en/of avond een praatje met elkaar maken. Ook proberen wij op deze manier toch wat sociale controle te houden, samen met en voor elkaar. Wanneer iemand al een tijdje niet reageert, kunnen wij degene middels een prive bericht vragen of alles goed gaat en of men hulp nodig heeft. Ook deelt men hier lief en leed en dat mag en kan gewoon want zeg nou eerlijk, hoe fijn is het als je je soms even kunt laten gaan, vanuit je vertrouwde omgeving, eenzaam of niet.

Verjaardagen vieren wij met de leden mee, je geeft jezelf op en wij maken er een leuke verjaardagspost van, want hoe leuk is dat om te worden gefeliciteerd op jouw geboortedag

Wanneer er iemand jarig is, feliciteren wij degene ook.

Je kunt je verjaardag opgeven, wij houden een verjaardagskalender bij,

ook leden feliciteren elkaar.

jarig zijn maar je ook een beetje jarig voelen, geweldig toch?