Mp van leersum
een jaar geleden

Ik heb een vraagje ik heb een blokkade is dat tijdelijk of voorgoed omdat ik pb had verstuurd gr mp van leersum

cora
2 jaar geleden

heel veel succes jullie doen zo een goed werk ben erg blij dat jullie er zijn

Diny

Wat een kanjer(s)
Heel veel succes !
Wat zullen jullie weer heel veel personen gelukkig maken.

Sandra

Go for it toppers

Chantal Ripzaad
2 jaar geleden

Jullie zijn echt supergoed bezig. Mooie site ook. Heel veel geluk💋❤️

Richard

Heel veel succes Henny en je Team ook❤️

Nel Haver
2 jaar geleden

Een mooie website van Samen Voor Elkaar van jullie mooie werk voor de samenleving ❤️ jullie zijn kanjers en Hennie is de opper-kanjer ❤️ zo fijn om er voor elkaar te zijn ❤️
Heel veel succes!

Monique
2 jaar geleden

Respect voor jou Henny en je opgebouwde team.🙏
Er staan zoveel panden leeg in Nissewaard ,daar moet gemeente Nissewaard er 1 voor jou zeker kunnen aanbieden voor een symbolisch bedrag van 1 euro in de maand!!
Heel veel succes

angelicaatje
2 jaar geleden

Looking Good dames..... geweldig jullie inzet en als ik kan helpen doe ik het hoor. Sterkte voor de komende tijd met het maken van de pakketten en hoop dat iemand een ruimte heeft voor jullie.

Will Hanssen
2 jaar geleden

Wat ziet de website er mooi uit ondanks dat hij nog niet helemaal af is, is het nu al mooi. Het logo vind ik prachtig. Veel succes!!!